svar på frågestund

Bröststorlek?
hur många har du haft sex med?
skönast ställning?
När förlora du oskulden?
75C-75D
14st
doggystile
när jag var 15

Du är sjuukt fin o jag har runkat åt dig flera gånger, Har du någonsin slickat/pullat/Hånglat med en annan tjej?
man tackar eller vad man säger, jag har hånglat med andra tjejor

förstår att det är en privat fråga men ändå lite roligt att få reda på saker från andra flickor..
men frågan är brukar du onnanera?
nej det brukar jag inte

vad tänder du på hos killarna ?
kroppen mest sen är det ögonen

du är riktigt sexig, är du lätt att få i säng ?
det beror helt och hållet på, men nej

har du blivit tagen i röven?
ja jag har haft analsex

Kan du tänka dig att vara med en tjej? eller är du fullt hetro? Seriös fråga och jag undrar verkligen :)
jag kan tänka mig att vara med en tjej om det är inom en trekant, annars föredrar jag killar.

så där har ni svaren, har haft en bra kväll på jobbet men nu blir det film sen sova, sen praktik i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Din idol

Vilka jävla frågor :O vem fan undrar om du blivit påsatt i röven?! HAHAHA! Åherregud.. Okej Victoria jag har en fråga, har du nånsin stoppat upp en gurka i muttan? Eller en persika i bajjat? HAHAH! VILKA JÄVLA FRÅGOR FOLK STÄLLET ASSÅ!

älskar dig loooover

2010-11-15 @ 02:36:47
URL: http://edlundtowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0