the gras is getting greener every day

hej! nu är jag hemkommen från kvällens äventyr, elelr först vart det fika med soffie, linnea,sara och johanna sen var jag med philip och mämu¨och vi har bara chillat som vanligt, snart blir det kanske att slå på en film, men är inte trött det som är jobbigt :( i morgon blir det att gymma iaf, och hoppas på en sväng på stan med mamma kanske och köpa en ny vinterjacka ;)

men nu blir det att umgås med datorn lite till sen kanske en film som sagt

peace!

PS. därför ni inte får några bilder typ är för jag har inga på datorn :(
PS 2. kom precis på att innan min dator paja så hade jag laggt in bilder från hela året typ och tagit bort dom från mobilen, men nu är dom borta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0