fast car

hej, ´nu sitter jag här återigen jag vet att klockan är mycket och att jag borde sova för länge sen, men jag vet inte vad det är med mig jag blir aldrig trött känns det som. aja idag är det måndag alltså en ny start på veckan och även veckan innan lovet!! ska bli så skönt med lov kan jag lova och det behövs just nu. idag ahr jag iaf pluggat ganska flitigt har gjort 2 uppgifter den vi fick på lektionen och en som skulle vara klar i morgon :)¨efter skolan vart det träning gick på Boxpass med natta men det gick åt helve*e om jag ska vara ärlig jag och natta drog efter halva, det passade verkligen inte mig, men vi tränade lite innan och efter så fick lite träning ändå, i morgon är det dock vilodag men på onsdag är det träning ingen.

jag tränar ju då på Frisk och det är ett jätte bra gym enligt mig iaf men alla har ju sina åsikter.

aa i morgon slutar jag vid 2 och börjar vid 10 så det är skönt att det är kortdag, har samhäll hela dagen men det ska nog gå bra hoppas jag iaf, har redovisning och lite sånt och jag har inte börjat med den så blir att fixa den nu tror jag :) sitter och funderar starkt på om jag ska dygna för att vara pigg i morgon i skolan och sen vila ut på eftermiddagen/kvällen, tror det blir så :) ne nu ska plugget göras

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0