min coola tändare

hejhej! nu kommer bloggandet inte gå så bra eftersom min dator pajade idag, just nu sitter jag vid mammas dator, men i morgon ska jag lämmna in den och hoppas på att få tillbaka den på fredag för vill gärna ha en dator under lovet tack! kl är halv 2 snart och det blir att dygna inatt känner jag så jag verkligen kommer upp till skolan i morgon, missade samhälls saken idag tyärr men får ta igen den så snart som möjligt.

idag har jag bara chillat framför tv:n och vilat upp mig och nu på kvällen har jag städat, men är icke klar med det, så ska forsätta när jag får orken tillbaka.

på fredag är det haloween fest med:) ska bli skit kul, sen på lördag kanske det blir utgång men får se:) sen är det en veckas lov så skönt, blir nog att jag och natta bor här eftersom jag är ensam hemma :)
men nu ska jag kolla tv så
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0