helg uppehåll

hejhej! jag vet att jag inte har uppdaterat men det är grejen jag har inte tid på helgerna :P

Fredag: då vart det fest vart lite mycket tjaffs men det löste sig sen, kom hem vid halv 7 på morgonen :P

Lördag: då vart det fest igen en helt okej kväll, sara och jag dampade väldigt mycket i början men i slutet var det värst kom hem vid halv 8:p

Söndag: sov hela dagen typ så hände inte så mycket.

Idag: har vart i skolan och har gått igenom lite saker.

aa i morgon är det skola igen, sen blir det fika med alla som ska med till Alanya för det är lite sturl men det ska vi lösa i morgon :D

sitter och kollar på idol nu sen blir det nog en film och sen krypaq ner i min säng och sova. men först en garepuff :D

peace


Kommentarer
Postat av: S.

du får uppdatera lite mer tycker jag ! ;)

2010-10-04 @ 23:55:14
URL: http://sarafyrkant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0