nu börjar allvaret

hallå!
nu är jag hemkomme från skolan, har haft turism idag och vi skulle egentligen redovisat vår uppgift, men vi fick göra det nästa vecka för det var lite strul med våran. uppgiften är faktiskt ganska rolig, vi ska typ hitta på ett resemål i framtiden och sånt, det är ganska roligt, men ändå ganska svårt. efter skolan gick jag och linda till ingelas kärskola och bokade in handledarkusr, så nu börjar allvaret, det är lite pirrigt, men den 12 oktober så har vi kursen. sen så är det dags för att börja köra. som mni märker är jag ganska seg med sånt, för jag har ju haft 1 år på mig att gå kursen men nu är det klart iaf,

jag tönkte slänga på en film nu och ta det lungt, så skriver senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0