seeg

hej, jag vet att det inte har vart nån uppdatering idsg, men jag har typ sovit och chillat hela dagen :)
igår vart det party då, det var helt okej, slutade hemma hos jimmy, jag linnea och sofie kom hem vid 20 över 3 och däckade i min säng haha:p mamma väckte mig 10 i morse för vi skulle gå tipspromenad, jag fick alla rätt :D men vann inget för jag hade fel på utslagsfrågan, men mickes pappa jonny vann 100 kr så grattis, och grattis till micke som vann igår 4000 kr på hästar :)
men har legat och chillat hela dagen kollat lite på politk saken nu på tv, jag orkr inte bry mig om vem som vinner asså :P
men nu ska jag plugga så skriver kanske senare eller i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0