Sveriges farligaste man!

Lars Patrik Ferm även känd som Lars-Inge Svartenbrandt.
Lars är Jackie Ferms pappa, hon som vann paradise Hotel 2010. Lars är käns som en av Sveriges farligaste män och har gjort många brott.
Idag är Lars 65 år och han har suttit inne i fängelse för sina brott i 40 år av sitt liv. så han har left ett fritt liv i 15 år. 1957 sattes Lars på ungdomsskola för första gången och då var han 12 år gammal. sedan vid 17 år ålder fick han sitt första fängelsestraff. Under sin tid i Fängelset har Lars skrivit 2 böcker första heter "svartenbrandt" och kom ut 1995 och finns på dom flesta biblotek i sverige. 2007 kom hans andra bok ut "men saknar kärlek".
Lars fick 4 barn, en flicka som är 20 år idag och så en pojke som skulle vart 18 år idag men dog i en bilolycka 2006 i svavlöv. tyvärr hade ingen av barnen en direkt bra uppväxt, jackie vart misshandlad som liten. Lars vart dömd för misshandel 2001 på sin fru och Jackie.

Lars har gjort många rån under sina dagar och det är det han mest har åkt in för.
1999 blir han dömd för att ha varit med om en skottlossning i linköping även kändt som malexandermorden.

ni undrar säkert varför jag skirver om detta, men när jag var 2 år och bodde i mjärdevi med min familj bodde vi grannar med familjen Ferm. Vi hade inte direkt någon kontakt med dom så våra familjer hälsade på varandra när vi sågs och småpratade ibland om bilar och liknande. och dom var en väldigt trevlig familj. men det äs så sjukt att en av sveriges farligaste man kan vara precis som vem som helst, det kan vara din granne en familjemedlem. men jag har inget minne om familjen men mina föräldrar har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0