ny vecka

hej! vet att jag inte har uppdaterat, men det blir så på helgerna!
i lördas vart det utgång med kelly sedan efterfest till halv 7 på morgonen och då var det bara att bege sig mot idol kön, 4 ochen halv timme fick vi stå i kö för att komma in:) hahah gick ju dock inte vidare hahah , men det var inget jag hade väntat mig heller, men nu kan jag ta bort det från min lista:) hahah.
men det var en jätte rolig upplevelse.
så kom hem igår och sommnade och sov hela natten typ:)

nu ska jag snart bege mig mot skolan slutar vid 2 skööönt!

men nu ska jag packa ner allt till skolan:)

peace!




Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt

Var det någon du kände som gick vidare?

2011-04-04 @ 17:20:09
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0