WTF

hejhej, 2 dagar sen jag uppdaterade inte bra. igår så var jag hemma från skolan och tog igen lite sovtimmar om man säger så. sen vart det hem till pappa och käka lite och umgås, sen så kom jag hem fixade mig drog till jimmy på förfest sen vart det krogen sen vart det hem till jimmy på efterfest, sommande en stund hos han kom hem runt halv 7 eller nått, tur att han och jag bor grannar:)
ikvll får vi se vad det blir:) antingen fest, krogen eller bara chilla:) jag är pepp på alla 3 saker så vet inte riktigt :)
har ätit sommar mat idag med, färskpotatis och sånt, muuuummms.
men jag ska lägga och kolla lite tv tror jag och kanske sova en liten stund eller nått :)

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0