going for the kill

hejhej! nu är jag hemma från stan,  fick med mig hem en keps, röda pumps, ett linne och ett par svarta hängslen :) nöjd med mina köpa är jag, ikväll så får jag se vad som dyker up, antingen vara med felicia, elelr så blir det chipskväll hemma hos josse :) i morgon smäller det med då ska jag va med felicia och vi ska fucka u, och på fredag blir det ännu mer fucka ur med felica baby<3

sitter just nu och dricker ett glas mjölk<3 älskar det. ska byta om och lite så, slänger in ett inlägg lite senare peace


Kommentarer
Postat av: wictoria

Imorgon tänkte jag ha en "dagens blogg"-tävling, priset är väl inte direkt världens grej (ett eget inlägg med länkning) men det kan ju alltid vara roligt att vinna över någon för att man har en intressantare blogg,



iallafall till ämnet så kan man redan anmäla sig nu till imorgon kväll och sen presenteras vinnaren imorgon kväll eller den 25/2 :)

2011-02-23 @ 22:12:06
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0