hold my hand

hejhej! nu är jag hemma efter en fredagkväll! började med skola som vanligt skitråkigt men fick mycket gjort, sen så var jag med båtsman ett tag och var kul att träffa snuttan men sällskapet var nog inte lika roligt, sen så drog jag mig till josse och där var emma med vi satt och garvade och hade det allmänt trevligt fick bäldigt ont i magen för jag skrattade så mycket haha ! sen va jag med sara en stund och nu har jag begett mig hemmåt.

just det på vägen hem så ser jag at en kille ramlar och jag går fram för att hjälpa han upp och han är skit full och väger typ 100 kilo så ni kan ju tänka hur det gick för mig, men följde han hem efter några fall neråt men han gav mig 70 kr för hjälpen fett med nice :)

men ska nog lägga mig nu och slå på nån film :)
peace!


en ny tröja jag har klippt till lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0