natthäng

tjena tjena:) sitter hemma med sara hos mig och diggar musik och försöker få fart på städningen men det går inte frammåt, men lite har det gått frammåt, men jag är en sån person som påbörjar saker men avslutar dom aldrig typ, tyvärr! men har vart på bowlingen hela kvällen och spelat tror jag och sara spelade 12 serier eller nått, och jag förlorade hela tiden, hon fick typ 15 strikes på 2 serier:P hahah
vi körde vårt nya bowling pogram först höger serie för att värma upp höger armen sen väsnter serien för att värma upp vänster, som proffs måste man kunna spela med båda:) och i slutet så applåderade alla åt mig för jag var så dålig och skulle bli lite glad :) men nu så ska städningen forsättas!!!!!


en bild från i sommras tror jag saknar mitt röda hårband:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0