in i minsta detalj



hej :) nu har jag vart hemma ett tag efter dagens påhitt :) som sagt var ju jag och johanna och tatuerade oss förut, ch det var jätte roligt att se johanna bli tatuerad för vi skrämmde upp henne massor innan, hahah, hon tyckte det gjorde ganska ont, men jag tyckte det var inget, men jag har ju tatuerat mig på värre stllen så det här var a pice of cake:) haha, men jag är jätte nöjd med min tatuering vart en liten i nacken, eller det är mitt person nummer i rommerska siffror och jag är skit nöjd, och det finns ingen som har en likadan för min är handmålad :) me likeii :) men ska nog lugna mig med tatueringar nu och köra på percingar istället.

tänkte sätta mig nu och fixa en ny design kanske, men får se om jag är något kreativ :)
men först en cigg.

peace!

Kommentarer
Postat av: f

vem är det som gör alla dina tatureringar och percingar? och hur har du råd? :o

2011-01-27 @ 20:22:06
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0