06:19

hej! nu har jag kollat klart på hela serien av tusenbröder, guud såå bra!
aa har inte sovit nått inatt så blir att hålla sig vaken tills skolan börjar. det som är lite mysigt är att det redan är ljust ute man känner liksom att våren är på G då, hoppas bara det är fint väder så man kan sätta på sig ett par solbrillor idag :)
sitter och funderar på om jag ska gå upp och äta lite flingor, hmm svårt val där. haha ni ser när man är uttråkad så kommer konstiga tankar upp. känner mig lite som edwin i full frys konstiga tankar:)

ne nu ska jag ta mig flingor.

PS. onödigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha full frys, haha!



Hej!

Svara gärna på "dagens fråga" i min blogg,

de bästa svaren får en varsin länk + sitt svar

med i ett inlägg.



- Dessutom är det ju roligt att se andras svar och tips :)

2011-03-08 @ 16:04:19
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0