5 timmar

hej! nu är det ju så att det kan hända extremt mycket på 5 timmar. haha

allt började med att towe ringde vid 10 och frågade om vi skulle ta en cigg, och självklart sa jag ja. hon kom i bilen med calle så vi tog en cigg sen så satte vi oss i bilen lite för att snacka. sen begav vi oss en runda prisopakeringen så jag fick ligga på huven och åka runt. sen en runda på stan:) sedan drog vi oss mot towe och chillade lite.
sen så åkte vi till löftaslott och skulle kolla spöken men vi hittade inga:( sen så åkte vi till mcdonalds och tog varsin hamburgare, sen så när vi skulle pakera för att ta en cigg så skulle jag hoppa ut i sakta fart men det var inte så smart eftersom calle råkar köra över min fot. hahhhaha :) men nu är jag hemma 5 timmar senare. hahah :) men har jätte ont i magen för jag har skrattat så mycket riktigt värd söndas kväll/natt.

vi får se i morgon hur ont jag kommer ha i min överkörda fot. och käken har inte blivit bättre heller utan den blir typ bara värre och värre :(

men men nu ska jag nog kolla en film eller nått :)

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0