castle walls

hej!
nu är jag hemma! vart först en fika med emma på stan sen så gick vi hem till emma och kollade lite tv och chillade:) sen så vart det en till fika med lilla jacob:) och nu är jag hemma!
har käkat lite och så. som dem flesta vet så har jag ju smily percing men jag har bestämt mig för att ta ut den och bara ha den när jag har lust så stoppade jag bara i ringen när jag kom hem och självklart så har jag råkat svälja den hahaha! men som mamma alltid sa när man var liten den kommer ut den naturliga vägen :)
blir nog att sova hos kimpan ikväll så ska nog dra mig dit snart:) blir att plugga gääälet ikväll. men nu ska jag nog packa ner det jag har att packa skriver sen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0