count on you

hej hej! sitter nu och väntar på pappa för han ska komma och skjusa mig till skolan :)
ska även växla in alla 50 öringar idag :) vart 60 kr i bara 50 öringar :)
sitter och dunkar ny älsklings låten yonkers:) fett härlig!

nu ska ni få det jag har missat i listan :)
Bild på mig och min bästa vän.

towe edlund<3 hon förstår mig bättre än någon annan äslakr henne och litar på henne till max, hon vet allt om mig och jag vet allt om henne<3

En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

en bild på mig idag

vad jag har på mig: body från ullared, jeans från JC, tröja från H&M och solbrillor från BikBok
nu ska jag ta mig en kopp kaffe :)

Kommentarer
Postat av: wictoria

alltså det är försent att lämna in 50-öringar :)

2011-03-25 @ 19:15:58
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0