dåliiig

hej! nu har jag inte uppdaterat på 5 dagar riktigt såligt av mig så nu jävla ska ni få resten av listan :)

Mina mål/drömmar/önskningar
min mål just nu är att gå ut med alla G!
min drömmer ar att få igång vårat företag, och att ha en egen nattklubb, och att vara oberonde av pengar.
mina önskningar är att mina vänner och min familj ska ha det bästa livet man kan ha.

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
en cola skulle inte sitta fel just nu

Typ av killar jag faller för.
fina ögon och en hyfsad snygg kropp, hälst svart eller brunhårig, gillar snaggad mest eller så ska han ha en snygg frilla, och hans personlighet ska vara att han är snäll omtänksam och rolig, men en kille som kan få mig att skratta får mig att falla med en gång:)

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
jag skulle ta med mig några av mina närmsta vänner och åka utomlands och sedan skulle jag investera i nått som gjorde att jag fick mer pengar, sedan skulle jag köpa mig massor skooor och kläder!

En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
jag kan lätt hacka upp mig på små saker som jag egentligen inte borde göra.


där har ni allt jag har missat dom senaste dagarna, haha jag ska bättra mig.
men som många vet så har jag haft det lite svårt i skolan med alla uppgifter och att komma till skolan och så , men jag har bättrat mig nu det är därför jag inte bloggar nått typ + att jag aldrig har med mig datorn till skolan typ för gillar mer att skriva förhand :)

men idag har jag vart i skolan, sedan vart det en promenad med johanna och natta runt ån och sen nu på kvällskvisten vart det en fika med towe emma och josse riktigt rolig fika jkan jag lova länge sen jag skrattade så mycket har alltid roligt med dom där brudarna asså :)

men nu blir det att chilla sen en film och sedan sooovaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0