det här är mitt liv

hej! nu har jag fått lite nikotin i mig och nu mår jag lite bättre :) kl är snart 6 på morgonen och jag börjar bli seg men icke idag ska jag vara vaken har en viktig idrottsgrej idag så den ska vi göra. sitter och lyssnar lite musik och kollar på tv samtidigt, tror jag ska ta mig en kopp kaffe snart :) fett med mumma.

sedan blir det att börja fixa sig lite inför skolan, har lovat rida idag att jag ska ha på mig färger för hon tycker jag har svikit henne när jag bara använder svarta kläder hela tiden , så måste ha på mig lite färg, men det ska vi nog kunna ordna, hoppas bara på bra väder idag med så man kan ha på sig ett par snygga glajjor :)

men nu ska ni få lite bilder från början av det här året :)

januari:


lärde känna lite isläningar :)

peircade mig:)

gymmade mycket

johanna tatuerade sig för första gången

även jag fast för fjärdegången

sov hos pappa några nätter

Februari:

lekte grym i skolan

var på melodifestivalen med towe<3

solen kom:)

busade på steves.

aa där har ni lite bilder från dom 2 första månaderna av 2011 vill ni att jag forsätter med sånt här så säg till bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0