flyger iväg som ett pappersflygplan

hejhej! sitter i mitt rum med musik som vanligt :) haha
igår vart det en rolig kväll haha ! först var jag med kimie sen så skulle hon ut så jag gick svängarna förbi lascala och jag skulle hålla mig nyktert men det gick ju inte så vid 2 tiden då allt stängde så drog kelly och jag på efterfest i valla med carlos och gänget :)trevligt trevligt, kom hem vid kanske 5 tiden i morse och det är världens tråkigaste väder ute med:( men tänkte sätta mig och plugga och sedan städa mitt rum. i morgon hoppas jag på att fixa comviq med!
men nu plugget!

En bild på ett ställe jag vart på.

råå strand i helsingborg. jag åker varje sommar med famiiljen åkerblom dit och campar i 2 veckor, har gjort det i typ 4 eller 3 år nu, men senaste sommaren vart det inget:( men hoppas på det i sommar:)

Mitt drömbröllop
mitt drömbröllop, oj jag har inte tänkt på det, haha men det är väl att stort bröllop där jag har en jätte fin kläning och alla bara har det trevligt och så haha eller hur man ska säga jag har inte tänkt på mitt bröllop än haha :P

Kommentarer
Postat av: aziza

hahah fuck u :( du ska va snäll mot mig ;)

2011-03-27 @ 20:28:55
URL: http://azizaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0