HAHAHHAHA

förlåt för jag inte uppdaterat men har inte haft med mig datorn idag i skolan och guud vilken tur det var hahah!

först så gick jag och johanna till vår gamla skola kungsis och hälsade på, sen gick vi för att äta. sen när vi kommer tillbaka till skolan för att gå på våran lektion så visar det sig att alla som hade lämmnat sina datorer i klassrummet hade inga kvar, HAHAHA jag tycker det är lite roligt det var runt 9 datorer som vart tagna. hahah man måste ju nästan skratta åt det:)

nu är jag uppe hos kimie och hon har precis börjat tvätta, jag ska nog röra mig hemmåt snart och ta en dusch sen får vi se vad denna torsdag erbjuder.

peace!


Kommentarer
Postat av: Wictoria

vem hade tagit dom:O

2011-03-17 @ 16:37:59
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0