if you got the weed

hej! nu sitter jag i min sköna säng, fick sluta vid halv 1 idag riktigt skönt, gick en snabbis på stan med johanna och sen käka på Mcdonalds, riktigt bra tisdag. idag har jag varit jätte duktig känner jag, har faktiskt pluggat lämmnade in en uppgift som skulle vart inne i söndags då men lämmnade in den och den fick bara vara på 3 sidor och fick lite panik nör jag insåg att det skulle bli mer, sen lämmnade jag in min rättskunskaps uppgift som ska vara klar idag:) fingrarna bara glööör på mig så mycket jag skriver :) ska nog belöna mig med en risifrutti och sen blilr det lite mer plugg kanske :) nu när man ändå är igång får man ju köra:)

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0