lite kvar

hejhej! nu har jag vart hemma ett tag, vart fört mcdonalds med kimie sedan ett var runt ån:) nu har jag suttit och fixat mina bilder ännu mer så nu är det bara 2007 kvar sen så är det alla bilder som inte har nått datum som ska in i en mapp :)  riktigt skönt!  så dom kommande dagarna kommer ni få se bilder från 2008 och 2007 med :) och såklart lite från 2010:)
jag tycker det är jätte kul att kolla igenom alla gammal bilder för det kommer tillbaka alla minnerna i huvdet och tiden går verkligen fort för många bilder som man kollar på och ser datumet så tänker man shiit var det 2 år sen det känns som det var i sommras typ haha :)  men det är iallafall skönt att det snart är klart :)

 nu kommer forsättningen på bildebommb :)

augusti 2009





september 2009



oktober 2009



november 2009


december 2009






det var 2009 och varför det vart mindre bilder på andra halvan är för jag inte tagit så mycket dem månaderna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0