norrköping

hejhej ! förlåt för jag inte bloggade igår men jag kom hem och sov med en gång typ så jag sov hela dagen och natten och det var riktigt skönt.

idag så har jag vart i skolan en snabbis sen vart det bussen till norrköping med alla 2:or för att kolla företagsmässan det sööög kan jag lova, har typ precis kommit hem och nu kollar jag lite tv och sitter och laddar ner lite musik behöver förnya mig lite på mobilen känner jag :)

är dock skit trött så får se hur länge jag orkar ladda ner musik för känner att jag kommer sommna när som.
magen är full med pannkakor med fett med mummaaa :)

ne nu ska jag ladda klart musik sen blir det nog att sova :)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0