skäggetorp

hej! nu är jag hemma, vart en liten tupplur förut riktigt skönt! har även gått till skäggetorp och tillbaka med kimie:) riktigt skönt, det här måste vi göra till en vana:)
jag vet att jag sa att bilderna skulle komma upp nu ikväll men har inte orkat så dom kanske kommer inatt eller i morgon :) så håll koll på bloggen och glöm inte bort frågestunden!

och till den som skrev en kommentar och frågade:
varför har du frågestunder hela tiden:
det här är min andra frågestund som jag har på den här bloggen så har inte hela tiden:)
och tror du nån bryr sig?: antagligen du för du kommenterar ju, och är du så rädd för att skriva ditt egna namn? tydligen, ingen tvingar dig att läsa min blogg!

nu ska jag kolla film eller TV har inte bestämmt mig än:)

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0